Problem z systemem Windows Server Essential 2019
Często problemy wymagają głębokiej analizy, począwszy od aplikacji zainstalowanej, aż po całe środowisko klienta. I tak też było w tym przypadku.
Zwirtualizowany system Windows Server Essential 2019 restartował się co określony czas.
Głęboka analiza logów (tak w Windows też jest to możliwe).
Przyczyna została znaleziona.
Dokonaliśmy „promocji” systemu do środowiska Windows Serwer Standard 2019 bez reinstalacji systemu.
Kolejny klient zadowolony.
Problem z systemem Windows Server Essential 2019 Dowiedz się więcej »
VPN
Zespół programistów potrzebował dedykowane środowisko, z którego łączy się do swojego klienta. Na zaproponowanym urządzeniu UTM zostało zestawione połączenie VPN z usługą NAT.
Migracja do Microsoft 365
Klient zdecydował, że całość obsługi poczty będzie realizował na rozwiązaniu Azure.
Został dokonany audyt konfiguracji kont . Zostały dobrane licencje.
Przez weekend została zmigrowana poczta na nowe rozwiązanie.
Klient po całej operacji jest zadowolony, proces migracji przeszedł bez problemu.
Rozwiązanie problemu wydajności aplikacji na serwerze PowerEdge R540
Klient zgłosił problem z wydajnością aplikacji / serwera na sieci.
Praca na sesji RDP była ok.
Przed przystąpieniem do analizy został wykonany audyt sieci, został kompletnie zaktualizowany system i firmware kart sieciowych.
Zostały zebrany log na bazie gdzie pojawiały się problemy, widać wyraźnie że jest to warstwa L2/L3.

Po analizie logów każdego urządzenia i aplikacji zostały znalezione błędy.
Klient po całym procesie jest zadowolony z rozwiązania problemu.
Rozwiązanie problemu wydajności aplikacji na serwerze PowerEdge R540 Dowiedz się więcej »